Oferta

SZANOWNI PAŃSTWO,

Wobec tak szybko zmieniającego się świata istotną kompetencją oraz kluczem do sukcesu stanowią wszechstronność i elastyczność. Niemal każdy z nas dysponuje określonym zbiorem zachowań, czy stylów zarządzania, które wynikają z typu osobowości oraz dotychczasowych doświadczeń. Jednak, nawet w połączeniu z wysokim poziomem kompetencji, coraz częściej okazują się niewystarczające, by sprostać nowym wyzwaniom, napotykanym zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.

Podczas Interdyscyplinarnych warsztatów z technik aktorskich w życiu codziennym” uczestnicy nauczą się czerpać satysfakcję z operowania narzędziami i umiejętnościami aktorskimi. Wzrosną kompetencje w zakresie komunikacji ze słuchaczami, pracownikami, bliskimi i samym sobą, co ma znaczący wpływ na rozwijanie inteligencji emocjonalnej, dobrostan i rozwój każdego człowieka, bez względu na wiek. Uczestnicy nabędą   zdolność wpływania na audytorium poprzez świadomość własnej postawy i możliwości. Wzrośnie pewność siebie, automotywacja, jak również umiejętność zarządzania  emocjami i ograniczeniami.

Trening to nowoczesna i niekonwencjonalna forma wsparcia podnosząca samoświadomość i charakteryzująca się interdyscyplinarnością oraz elastycznością. Sposób prowadzenia zajęć zawiera elementy sztuki aktorskiej, ćwiczenia psychoedukacyjne, narzędzia coachingowe, ćwiczenia z zakresu wystąpień publicznych, działania kreatywne, ćwiczenia oddechowe, relaksacyjne oraz aspekt działań związanych z pokonywaniem strefy komfortu. Zajęcia stanowią źródło nieocenionych doświadczeń i narzędzi niezbędnych do wydobycia i maksymalnego wykorzystania swojego potencjału. Warsztaty pomogą w odbudowaniu pewności siebie, odzyskaniu poczucia sprawczości i rozwijaniu kompetencji miękkich, które stanowią podstawę sukcesu nie tylko managera międzynarodowej korporacji, ale każdego, kto zechce poprawić swój wizerunek i nawiązać relację z samym sobą.

PRZYKŁADOWY ZAKRES PROGRAMOWY INTERDYSCYPLINARNYCH WARSZTATÓW Z TECHNIK AKTORSKICH W CODZIENNYM ŻYCIU:

    • Oddycham, więc jestem – Poznaj swój oddech a poznasz siebie.
    • Rozgrzewka
    • Rola empatii w komunikacji.
      Budowanie zaufania.
      Ćwiczenia psychoedukacyjne i kreatywne.
      Taniec spontaniczny.
      Techniki mowy.
      Dykcja, artykulacja, intonacja, pauza, akcentacja.
      Prawda i kłamstwo w komunikacji- analiza. 
      Sztuka operowania głosem, (emisja i ekspresja w komunikacji).
      Praca nad słowem i tekstem (emisja, siła, natężenie, rytm, emocje, prawda).
      Zarządzanie emocjami. Zmiana stanów emocjonalnych.
      Prezentowanie emocji. Przykładowe łuki postaci.
      Pauza i koncentracja.
      Umiejętność moderowania i modelowania.
      Metody skupienia uwagi na sobie i audytorium.
      Techniki utrzymywania napięcia.
      Kim jestem. Kontrola samego siebie. JA JESTEM.
      Improwizacja autoprezentacyjna.
      Motywy autoprezentacyjne.
      Bariery komunikacyjne i umiejętność radzenia sobie z nimi.
      Jak być dobrym mówcą.
      Opanuj tremę.
      Nie stresuj się stresem.
      Waga słowa i zabawy głosem.
      Postawa.
      Kontakt z publicznością w wystąpieniach publicznych.
      Zachowania w wystąpieniach radiowych i telewizyjnych oraz zgromadzeniach publicznych (wywiad, prezentacja).

CO ZYSKASZ DLA SIEBIE ?

 

Będziesz jeszcze bardziej pewny siebie.
Zwiększysz swoją motywację do działania.
Udoskonalisz swoje relacje z otoczeniem.
Nabierzesz dystansu do siebie.
Zlikwidujesz zakwasy emocjonalne.
Będziesz jeszcze bardziej fascynującym i poczujesz „to coś”.
Wykrzyczysz swoje ja, bo życie to „być albo nie być”.
Poczujesz magię teatru i przeniesiesz ją na pracę i życie.
Wypalenie zawodowe przejdzie do przeszłości.
Zaczniesz szybciej i efektywniej osiągać swoje cele zawodowe.
Osiągniesz równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym.
Bardzo szybko rozwiniesz swoje kompetencje.
Będziesz lepiej wykorzystywał umiejętności i wiedzę, którą już posiadasz

JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNIESZ?

    • Zgodnie z założeniami po zakończonym szkoleniu będziesz w stanie:
      Przeprowadzić ciekawą i przekonywującą prezentację.
      Profesjonalnie zaplanować i przeprowadzić spotkanie z pracownikami.
      Skutecznie komunikować się.
      Zbudować atmosferę współpracy i zaufania w zespole.
      Zdiagnozować potrzeby informacyjne i nastawienia pracowników.
      Efektywnie komunikować się z podwładnymi, wykorzystując dwustronny feedback.
      Umiejętnie przekazywać trudne decyzje.
      Skutecznie przełamywać opór pracowników.
      Prawidłowo reagować w trudnych sytuacjach.
      Skutecznie radzić sobie z emocjami i stresem

PRZYKŁADOWE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA FIRMOWEGO:

    • Integracja pracowników
    • Budowa w siłę grupy i indywidualnej jednostki jako managera
    • Poznasz swój oddech. Czyli ja jestem. Praca z tremą.
    • Zwiększysz swoją motywację do działania.
    • Udoskonalisz relacje i komunikację.
    • Nauczysz się zarządzać emocjami.
    • Będziesz jeszcze bardziej fascynującym i poczujesz „to coś” by być jeszcze lepszym liderem.
    • Wykrzyczysz swoje ja bo życie to być albo nie być (asertywność).
    • Wypalenie zawodowe przejdzie do przeszłości.
    • Zaczniesz szybciej i efektywniej osiągać swoje cele.
    • Zbudujesz wiedzę na temat mechanizmów rządzących procesem wdrożenia zmian organizacyjnych.
    • Wykształcisz pozytywny stosunek do zmian.
    • Rola i zadania menedżera w prowadzeniu zespołu.
    • Odkryjesz narzędzia pozwalające na skuteczne komunikowanie się.
    • Udoskonalisz umiejętności konstruktywnego oddziaływania na zespół.
    • Przećwiczysz, rozpoznasz i nauczysz się radzić sobie z oporem.:

OGÓLNE METODY I NARZĘDZIA PRACY:

    • Ćwiczenia wprowadzające i pobudzające energię.
    • Specyficzne użycie języka – praca z tekstem.
    • Praca z głosem, ciałem i mową ciała – spójność.
    • Ćwiczenia aktorskie i psychoedukacyjne.
    • Wykorzystanie technologii oraz ekspresji twórczej uczestników.
    • Wykorzystanie fizyczności, ruchu i zręczności.
    • Wykorzystanie przestrzeni i różnorodnych przedmiotów.
    • Wykorzystanie wyobraźni jako narzędzia do ekspresji twórczej.
    • Elementy sztuki aktorskiej jako integralna część procesu.
    • Sztuka oddychania i relaksu.
    • Wiedza i jej wykorzystanie w działaniu.

AKTYWNA FORMA WARSZTATOWA :

    • Przeniesienie akcentu na proces uczenia się.
    • Aktywnosć i zaangażowanie uczestników w proces.
    • Uczestnik znajduje się w centrum uwagi.
    • Proces uczenia się jest ukierunkowany na pełny rozwój osoby uczącej się: intelektualny, poznawczy, emocjonalny, społeczny oraz moralny.
    • Kształtowanie umiejętności samodzielnego myślenia, stawianie pytań i szukanie odpowiedzi.
    • Tworzenie sytuacji sprzyjających nabywaniu nowych doświadczeń.
    • Wykorzystywanie wiedzy oraz doświadczenia uczących.
    • Komunikacja pomiędzy uczestnikami i terenerem i wewnątrz grupy.
    • Szczodrość.